ویوو گوشی هوشمند Y200 متفاوتی را ارائه کرد


سری  Y200 ویوو امروز در چین با نسخه جدید Y200 توسعه یافت. این یک گوشی هوشمند جدید با چیپست اسنپدراگون ۶ نسل ۱ است که نباید با تلفنی با همین نام اشتباه شود که در هند فروخته می شود.

این Y200 دارای صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی AMOLED با وضوح ۱۰۸۰p است. دارای سوراخ پانچ برای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و اسکنر اثر انگشت زیر پنل است. خود صفحه نمایش دارای ۱۰۰٪ طیف رنگی DCI-P3 است و تا ۱۲۰ هرتز نرخ تازه سازی را پشتیبانی می کند.

پشت Y200 دارای دو دوربین است – یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک لنز ۲ مگاپیکسلی برای تاری پس‌زمینه در عکس‌های پرتره. این گوشی مجهز به اسنپدراگون ۶ نسل ۱ است و تا ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد که از طریق کارت microSD قابل ارتقا است. باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است و از شارژ ۸۰ واتی پشتیبانی می کند.

این شرکت Y200 را در چین با OriginOS 4 عرضه می‌کند. همه تلفن‌های vivo که در بازار داخلی آن فروخته می‌شوند با دستیار Jovi عرضه می‌شوند که اکنون با هوش مصنوعی مولد مبتنی بر Blue LM vivo عرضه می‌شود.

 vivo Y200 در رنگ‌های نارنجی، سفید و مشکی عرضه می‌شود. قیمت ها از ۱۵۹۹ یوان (حدود ۲۲۰ دلار / ۲۰۰ یورو) شروع می شود و اولین فروش برای ۲۴ می برنامه ریزی شده است.

 

 

 

 

 

 

منبع: GSMARENA

May 21, 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *