دیپال L70 به عنوان سدان برقی براق با قابلیت‌های هوشمند هوآوی معرفی شد

 

دیپال L07 که از تلاش‌های مشترک چانگان و هواوی پدیدار شده است، یک سدان الکتریکی جدید است که نوید ترکیبی از فناوری‌های پیشرفته و طراحی زیبا را می‌دهد و در پیکربندی‌های الکتریکی خالص و EREV عرضه می‌شود.

L07 که برادر «هوشمند» دیپال SL03 اسپرت است، از سیستم رانندگی هوشمند پیشرفته هواوی برخوردار است. شراکت هواوی و چانگان نتیجه توافقنامه همکاری امضا شده بین این دو شرکت در نوامبر ۲۰۲۳ است که بر توسعه چنین سیستم هایی متمرکز است.

جالب اینجاست که معرفی L07 باعث ایجاد سردرگمی شده است زیرا SL03 در حال حاضر به عنوان L07 در تایلند به بازار عرضه می شود. گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که دیپال ممکن است استراتژی نام‌گذاری خود را اصلاح کند و احتمالاً از «L0» برای خودروهای سدان و «S0» برای خودروهای شاسی‌بلند استفاده کند. با وجود معمای نامگذاری، دنگ چنگهائو، مدیرعامل Deepal تایید کرده است که هر دو مدل SL03 و L07 در بازار وجود خواهند داشت.

از نظر بصری، L07 بر اساس زبان طراحی SL03 ساخته شده است و دارای یک قسمت جلویی برجسته و خمیده و یک چراغ عقب متمایز با عرض کامل با لوگوی روشن Deepal است. بال عقبی که با برق کار می‌کند، حس خاصی را به آن اضافه می‌کند. L07 با ابعاد ۴.۸۷ متر طول، ۱.۸۹ متر عرض و ۱.۴۸ متر ارتفاع، کمی بلندتر از SL03 است، در حالی که فاصله بین دو محور بدون تغییر در ۲.۹ متر باقی مانده است. وزن آن بسته به مدل بین ۱۸۶۵ کیلوگرم تا ۱۸۸۰ کیلوگرم متغیر است.

نوع EV دارای یک موتور الکتریکی قدرتمند ۱۸۵ کیلوواتی است که نویدبخش شتاب سریع و عملکرد پاسخگو است. مدل EREV یک موتور بنزینی ۷۲ کیلوواتی ۱.۵ لیتری را با یک موتور الکتریکی ۱۶۰ کیلوواتی ترکیب می کند که بهترین های هر دو جهان را ارائه می دهد: برد طولانی و کاهش آلایندگی. هر دو نسخه از بسته های باتری لیتیوم آهن فسفات (LFP) استفاده می کنند، فناوری که به دلیل هزینه، دوام و ایمنی کمتر شناخته شده است.

در حالی که قیمت رسمی هنوز منتشر نشده است، پیش بینی می شود دیپال L07 یک رقیب قدرتمند در بازار سدان های الکتریکی باشد. فناوری هوشمند، زیبایی‌شناسی دلپذیر و گزینه‌های مختلف پیشرانه می‌تواند فرمولی برنده باشد.

 

منبع: GSMARENA

May 21, 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *